Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Na e-zakupy ruszyły też firmy. Z myślą właśnie o nich rusza nowa platforma MerXu, za którą stoi m.in. były prezes Allegro – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 18.11.2020 06:16 Publikacja: 17.11.2020 21:00

Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Foto: Adobe Stock

Zakupy firmowe, czyli segment B2B, według szacunków warte są ponad 200 mld zł , to kilka razy więcej niż te dokonywane przez indywidualnych konsumentów. Właśnie na ten kawałek tortu ma chrapkę platforma MerXu, nowy marketplace dla firm, które mogą bezpośrednio kupować od producentów wszelkie potrzebne im towary.

Doświadczona kadra

Pozostało 90% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd