Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Na polski rynek wchodzi nowa sieć internetowych drogerii. Właściciel marki Azeta doskonale zna jego realia, ma tu już kilka firm.

Aktualizacja: 01.06.2021 14:59 Publikacja: 01.06.2021 14:39

Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Foto: AdobeStock

Azeta to drogerie internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do grupy Maxima, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej, w tym e-sklep spożywczy Barbora, jest także właścicielem sieci supermarketów Stokrotka.

Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem marki. Firma stawia na wysoki poziom jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert. W ofercie sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. Przewagą ma być także szybka dostawa. Zakupy trafiają pod wskazany adres w ciągu jednego dnia (na terenie Polski), a w Warszawie jeszcze tego samego dnia.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd