Aktualizacja: 28.08.2020 06:18 Publikacja: 27.08.2020 21:00
Foto: shutterstock
Przełom sierpnia i września upływa pod znakiem wydatków szkolnych. Dawno przestał być kojarzony tylko z przyborami do pisania. – Ostatni wakacyjny tydzień to czas wzmożonego zainteresowania ofertą back2school. Pokazały to obiecujące wyniki marki Reserved zarówno w kanale e-commerce, jak salonach stacjonarnych – podaje biuro prasowe LPP. – Dane z ostatnich dni przed rozpoczęciem roku szkolnego pozwalają patrzeć z optymizmem na wyniki sprzedaży asortymentu z tej oferty w porównaniu z ubiegłym rokiem – dodaje.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas