Wiosną firma rozszerzyła usługę click&collect o zakupy spożywcze umożliwiając swoim klientom odbiór zamówionych na stronie www zakupów spożywczych we wszystkich hiper- i supermarketach sieci. Obecnie sieć rozbudowuje click&collect i wprowadza nowy sposób odbioru. W ramach usługi Carrefour Sprint, sieć dowiezie klientom zamówienie e-grocery nawet w ciągu 3h.
- Uruchomienie Carrefour Sprint to następny etap rozwoju naszego e-grocery i ważny element realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości. Zgodnie z naszymi ambicjami chcemy wychodzić naprzeciw, a nawet wyprzedzać potrzeby naszych klientów i oferować im szeroki wachlarz komfortowych rozwiązań ułatwiających proces zakupowy – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. - Odpowiada na potrzebę zamówienia podstawowych zakupów online dokonywanych na Carrefour.pl i w aplikacji Mój Carrefour, z krótkim czasem ich dostawy do domu. Startujemy w wybranych sklepach najpierw w Warszawie, następnie w Krakowie oraz planujemy sukcesywne rozszerzanie zasięgu Carrefour Sprint o kolejne miasta – dodaje.
Sprint dostępny będzie w promieniu 5 km od sklepu, w którym usługa ta będzie uruchomiona. Podobnie jak w przypadku click&collect, zamówienie złożone w opcji Carrefour Sprint kompletowane będzie przez pracownika wybranego sklepu, a następnie dowiezione pod wskazany w zamówieniu adres. Usługa uruchomiona zostanie 15 października br. dla klientów mieszkających w pobliżu hipermarketu Carrefour w warszawskiej Arkadii, dzień później zamówienia składać będą mogli klienci zamawiający w promieniu 5 km od marketu Carrefour przy ul. Światowida w Warszawie. 17 października br. Carrefour Sprint uruchomiony zostanie w hipermarkecie Carrefour w warszawskiej Galerii Mokotów, a 19 października br. - w warszawskiej Promenadzie. Do końca października usługa wystartuje w wybranych sklepach w Krakowie oraz Gdańsku.