Polomarket nie dogadał się ze Stokrotką

Sieci handlowe miały dzięki założeniu wspólnej spółki skuteczniej walczyć z konkurentami. Umowa została rozwiązana na etapie wstępnym

Publikacja: 28.08.2015 11:31

Projekt Polskie Supermarkety został ogłoszony na początku maja - Polomarket i Stokrotka miały mieć w nowej spółce po 50 proc. udziałów. Sklepy miały działać nadal pod osobnymi markami, a spółka miała odpowiadać za koordynację zakupów obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację importu. Dzięki temu miała wzrosnąć skala działalności.

Jednak teraz POLOmarket poinformował, że jego zarząd podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego ze Stokrotką 4 maja 2015 r., którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Wypowiedzenie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie