Polomarket nie dogadał się ze Stokrotką

Sieci handlowe miały dzięki założeniu wspólnej spółki skuteczniej walczyć z konkurentami. Umowa została rozwiązana na etapie wstępnym

Publikacja: 28.08.2015 11:31

Projekt Polskie Supermarkety został ogłoszony na początku maja - Polomarket i Stokrotka miały mieć w nowej spółce po 50 proc. udziałów. Sklepy miały działać nadal pod osobnymi markami, a spółka miała odpowiadać za koordynację zakupów obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację importu. Dzięki temu miała wzrosnąć skala działalności.

Jednak teraz POLOmarket poinformował, że jego zarząd podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego ze Stokrotką 4 maja 2015 r., którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Wypowiedzenie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Trwa niepewność, komu grożą wyższe cła w USA
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Handel
Wielka Brytania może zyskać na polityce handlowej USA
Handel
Chińskie cła na kopaliny z USA, Google pod lupą Pekinu. Kto zyskuje, a kto traci?
Handel
Znany polski producent zabawek ogłosił upadłość. Bo dzieci jest coraz mniej
Handel
Chiny odpowiadają USA cłami odwetowymi. Biją też w Google