Lidl i Biedronka nie zdominowały wszystkich. Te mniejsze sklepy świetnie sobie radzą

Tanie sklepy zdobywają rynek i umacniają pozycję, ale w niektórych sektorach widać wzrost liczby specjalistycznych placówek. Zwłaszcza tych piekarniczych czy z wyrobami tytoniowymi lub alkoholem.

Publikacja: 27.08.2024 04:30

W pierwszej połowie 2024 roku przybyło między innymi piekarni i ciastkarni

W pierwszej połowie 2024 roku przybyło między innymi piekarni i ciastkarni

Foto: Adobe Stock

Liczba sklepów w Polsce spada od wielu lat, co roku znika po kilka tysięcy lokalizacji w najróżniejszych sektorach. Najmocniej widać to w przypadku placówek spożywczych, ale są także sektory tego rynku opierające się negatywnemu trendowi – wynika z danych Dun & Bradstreet Poland specjalnie dla „Rzeczpospolitej”.

Sklepy z papierosami na fali. Przybyło też piekarni i kwiaciarni

Pozostało 93% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Handel
Światu grożą wyższe stawki celne w handlu z USA. Zwłaszcza Chinom
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje