Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?

Wojna reklamowa Biedronki z Lidlem toczy się bez pardonu, a jeńców nikt nie bierze. Lidl wykonał właśnie kolejne uderzenie, podkreślając różnice cen w sklepach większego konkurenta.

Publikacja: 18.03.2024 13:23

Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?

Foto: Adobe Stock

W aktualnej kampanii reklamowej Lidl wytyka Biedronce różnice w cenach w poszczególnych sklepach. Pierwsza reklama porównała ceny w sklepach w różnych regionach Polski dowodząc, że o ile ceny w Lidlu są identyczne, o tyle w Biedronkach różnią się znacząco – przy koszyku liczącym 15 produktów różnica między najtańszą a najdroższą Biedronką wynosiła ponad 10 złotych.

O czym jest najnowsza reklama Lidla uderzająca w Biedronkę?

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Oto największy wygrany wojny Putina. Zarobił 20 mld dolarów i zagraża Unii