Aktualizacja: 14.05.2025 00:40 Publikacja: 06.12.2023 06:00
W tym roku świąteczny koszyk prezentowy dla dzieci może być chudszy niż zwykle
Foto: Adobe Stock
Grudzień to moment, w którym wielu rodziców staje przed wyborem zakupu upominku dla dziecka. Wypadające 6 grudnia Mikołajki, a następnie Święta Bożego Narodzenia to okres, w którym zabawki kupuje swoim dzieciom odpowiednio 22 proc. i 57 proc. rodziców.
Jak jednak wynika z badania przeprowadzonego przez grupę reklamową dentsu Polska, wysoka inflacja i słabnąca dynamika sprzedaży detalicznej w ostatnich 12 miesiącach odbiły się na decyzjach zakupowych dotyczących zabawek, na co wskazuje aż 70 proc. zapytanych rodziców. Przy czym 44 proc. z nich deklaruje, że kupuje obecnie dzieciom mniej zabawek, a 26 proc. wskazało, że kupuje podobną ilość zabawek, ale wybierając tańsze warianty.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas