Żabka pracuje nad obiadami w abonamencie. Ale konkretów na razie brak

Po wprowadzeniu subskrypcji na kawę, sieć Żabka pracuje nad rozwojem tej formy sprzedaży. Na celowniku są obiady, śniadania i kolacje.

Publikacja: 07.07.2023 13:38

Po wprowadzeniu subskrypcji na kawę, sieć Żabka pracuje nad obiadami, śniadaniami i kolacjami

Po wprowadzeniu subskrypcji na kawę, sieć Żabka pracuje nad obiadami, śniadaniami i kolacjami

Foto: PAP/Rafał Guz

Jesienią 2022 sieć Żabka wprowadziła ofertę kawy w abonamencie zwaną "Kawonamentem" i skierowaną do użytkowników aplikacji Żappka. Po ponad pół roku usługa została uznana za sukces, choć na 6 mln użytkowników aplikacji z kawy w subskrypcji korzysta, jak podawał serwis dlahandlu.pl, 6,5 tys. osób. To wystarczyło jednak, by szukać nowych zachęt dla klientów i trwają prace nad kolejnymi ofertami. W związku z czym pojawiły się doniesienia, że za moment będą w ofercie również abonamenty na posiłki. A że wiele osób kupuje w Żabkach gotowe obiady czy kanapki i dla nich byłaby to szansa na oszczędności.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Oszukani na zakupach w internecie. To wciąż plaga w Polsce
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Handel
Ceny rosną, więc najlepiej przyciągnąć uwagę klientów rabatami
Handel
Niedziela 26 stycznia 2025: Czy będzie handlowa?
Handel
Niemiecka marka pochwaliła się świetnymi wynikami… po czym ogłosiła duże zwolnienia
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku