Polskie sklepy odzieżowe straciły rozmach za granicą

Wiele firm handlujących odzieżą, obuwiem i dodatkami nie rezygnuje z rozwoju w innych krajach. Jednak część woli zachować ostrożność, bo koszty rosną.

Publikacja: 24.04.2023 03:00

Polskie sklepy odzieżowe straciły rozmach za granicą

Foto: Bloomberg

Polskie firmy dalej inwestują w rozwój poza Polską w naznaczonym inflacją 2023 roku. Wyższe koszty działalności ograniczają rozmach, z jakim mogłyby to robić. Naturalnym narzędziem jest internet. O ekspansji terytorialnej myślą nieliczni.

LPP wyda 600 mln zł. Nowe kraje?

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd