Zakupy coraz częściej na TikToku i Instagramie

Mniejsze serwisy ostro podgryzają pozycję Facebooka czy Instagrama – najszybciej zyskuje TikTok. Media społecznościowe są coraz większym zagrożeniem dla platform zakupowych.

Publikacja: 01.03.2023 03:00

Zakupy coraz częściej na TikToku i Instagramie

Foto: AFP

Serwisy społecznościowe to od lat jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku internetowego. Jednocześnie zmienia się on w bardzo szybkim tempie. Pokazuje to badanie agencji Zymetria dla BrandLift, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.

Polacy wciąż za ulubione serwisy uważają Facebook i Instagram, ale oba najszybciej tracą wskazania w tym zakresie. Podobnie wypadają w zakresie intensywności korzystania w porównaniu z poprzednią edycją z 2019 r. Facebook spadł z 6,5 do 5,5 wejść dziennie, a Instagram z 5,4 na 4,2.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach