Oszustwa przy promocjach nie zniknęły, są skargi

Od 1 stycznia promocje są organizowane na nowych zasadach, aby przestały wprowadzać w błąd. Nie do końca się udało, a firmy znalazły sposoby na obejście tych reguł.

Publikacja: 10.01.2023 21:00

Oszustwa przy promocjach nie zniknęły, są skargi

Foto: Adobe Stock

Najwięcej emocji wśród sprzedawców wzbudził nowy obowiązek podawania przy okazji promocji nie tylko ceny przed i po obniżce, ale również najniższej z ostatnich 30 dni. Dodatkowo wprowadzono wiele nowych zasad, np. zakaz zamieszczania fałszywych recenzji produktów – tak pozytywnych na własny temat, jak i negatywnych o ofercie konkurencji.

Zamieszanie z cenami

Pozostało jeszcze 94% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili