Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 23.04.2025 00:44 Publikacja: 22.12.2022 03:00
Podczas wyprzedaży sklep będzie musiał podać obok bieżącej najniższą cenę z 30 ostatnich dni Irina Shatilova / shutterstock
Foto: Irina Shatilova
Już w styczniu sklepy internetowe czeka wielki remanent regulaminów, weryfikacja opinii konsumentów, ale przede wszystkim zmienią się same wyprzedaże. Przy cenie promocyjnej sklepy będą musiały podać najniższą cenę z ostatniego miesiąca – dzięki chroniącej konsumentów dyrektywie Omnibus, która ze sporym poślizgiem wchodzi wreszcie do Polski.
Dla konsumentów to oczywiście doskonała informacja, natomiast problem będzie miał handel, i to bynajmniej nie dlatego, że zależy mu na zawyżaniu cen. Nowe przepisy narzucają mu sporo nowych obowiązków, do których nadal nie wiadomo, jak podejść. To wyzwanie dla systemów IT i archiwizowania danych. Stawkę podwyższa żywe zainteresowanie sprawą ze strony UOKiK.
Niespełna połowa dużych firm przetwórstwa przemysłowego zastanawia się, czy zmienić kraje, z których otrzymuje p...
Rosyjska wojna pożera coraz więcej publicznych pieniędzy, więc Kreml rozpędza machinę zagrabiania prywatnych maj...
Handel z Chinami, ratujący rosyjską gospodarkę objętą sankcjami Zachodu, gwałtownie spadł do poziomu z początku...
W pierwszym kwartale ruch w większości typów sklepów spożywczych spadł w ujęciu rocznym. Może to być efekt przes...
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny to święta ruchome, które w tym roku wypadają 20 i 21 kwietnia. W tych dniac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas