W Szanghaju otwiera się w poniedziałek dedykowany sklep marki Louis Vuitton z meblami i artykułami wyposażenia domu. W ten sposób chińska metropolia jest miejscem pierwszego sklepu tego typu tej luksusowej marki. Louis Vuitton rozszerza tym samym ofertę lifestylową dla zamożnych chińskich klientów.
Przybytek luksusu mieści się w stuletniej trzypiętrowej rezydencji tuż za główną ulicą handlową Szanghaju Nanjing Road. Obiekt jest nie tyle sklepem, co salonem wystawowym, showroomem. Louis Vuitton zamierza testować go przez kilka miesięcy, na razie jako tzw. pop-up store (czyli tymczasowy punkt sprzedaży), ale z planem na stałe umiejscowienie w Szanghaju w przypadku powodzenia.
Czytaj więcej
Rośnie popyt na nieruchomości z najwyższej półki. Do niektórych miast trend dotrze w II półroczu.
Podczas pokazu prasowego z okazji premiery sklepu dziennikarze nie znaleźli żadnych metek cenowych (co jest cechą charakterystyczną najdroższych sklepów), ale pracownicy chętnie dzielili się cenami. Zaprojektowane przez braci Campana krzesło można nabyć za ok. 700 tys. juanów (435 tys. złotych), a lampkę w kształcie butelki mleka za równowartość około 25,2 tys. złotych.
Oprócz miejsca dla mebli i artykułów domowych, w obiekcie będzie również można zapoznać się z projektami Franka Chou, pierwszego projektanta z Chin kontynentalnych współpracującego z Louis Vuitton. Chou również będzie współpracować przy kolekcji Objet Nomades, czyli przy asortymencie mebli i AGD pod marką Louis Vuitton.