Louis Vuitton otwiera w Szanghaju sklep z meblami i AGD. Lampka za 25 tys. zł

Koncern LMVH, właściciel marki Louis Vuitton celuje w chiński rynek dóbr luksusowych.

Publikacja: 28.11.2022 14:26

Sklep Louis Vuitton w Hongkongu

Sklep Louis Vuitton w Hongkongu

Foto: Bloomberg

W Szanghaju otwiera się w poniedziałek dedykowany sklep marki Louis Vuitton z meblami i artykułami wyposażenia domu. W ten sposób chińska metropolia jest miejscem pierwszego sklepu tego typu tej luksusowej marki. Louis Vuitton rozszerza tym samym ofertę lifestylową dla zamożnych chińskich klientów.

Przybytek luksusu mieści się w stuletniej trzypiętrowej rezydencji tuż za główną ulicą handlową Szanghaju Nanjing Road. Obiekt jest nie tyle sklepem, co salonem wystawowym, showroomem. Louis Vuitton zamierza testować go przez kilka miesięcy, na razie jako tzw. pop-up store (czyli tymczasowy punkt sprzedaży), ale z planem na stałe umiejscowienie w Szanghaju w przypadku powodzenia.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce