Aktualizacja: 13.05.2025 03:51 Publikacja: 20.10.2022 03:00
Foto: Bloomberg
Dyskonty we wrześniu zwiększyły liczbę klientów tak w ujęciu rocznym, jak i w porównaniu z sierpniem – wynika z analizy zachowań ponad 470 tys. konsumentów, przygotowanej przez firmę technologiczną Proxi.cloud oraz UCE Research.
W ujęciu rocznym liczba klientów zdecydowanie najmocniej wzrosła w przypadku sieci Netto, która może się pochwalić wzrostem o 52,7 proc., co jest efektem nie tylko wzrostu organicznego, ale i rozbudowy sieci o przejęte sklepy Tesco. Rywale mogą się pochwalić gorszymi, choć – uwzględniając obecne zachowania konsumentów – i tak rewelacyjnymi wynikami.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas