Szybkie dostawy rosną. Glovo łączy siły z Carrefour, rywale nie składają broni

Glovo łączy siły z siecią Carrefour i rusza z ekspansją. Ale broni nie składają też rywale – InPost Fresh czy Stuart. Analitycy wieszczą w naszym kraju szybki rozwój rynku zakupów spożywczych online.

Publikacja: 01.09.2022 22:00

Szybkie dostawy rosną. Glovo łączy siły z Carrefour, rywale nie składają broni

Foto: Bloomberg

Glovo, firma specjalizująca się w szybkich dostawach, zyska dostęp do 8,5 tys. produktów z oferty marketu francuskiej sieci w Polsce. Jak tłumaczą w spółce, to bezprecedensowo szeroki asortyment dla tego typu platform e-commerce w naszym kraju (a właściwie q-commerce, czyli w branży dostaw błyskawicznych). Na początku internauci będą mogli zamawiać m.in. artykuły żywnościowe czy środki czystości i higieniczne z 20 sklepów w pięciu miastach (Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu), ale do końca roku w aplikacji Glovo znajdzie się nawet 100 placówek Carrefour w ponad 30 miejscowościach – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.

Pozostało 90% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie