Luksus zaczyna łapać drugi oddech. Będą nowe marki i butiki w Polsce

Po dwóch trudnych latach rynek ponownie się rozwija, zapowiadane są także wejścia nowych marek i butików. Branża luksusowa coraz mocniej obecna jest też w internecie.

Publikacja: 23.05.2022 21:10

Luksus zaczyna łapać drugi oddech. Będą nowe marki i butiki w Polsce

Foto: Adobe Stock

W przyszłym tygodniu w Warszawie ruszy pierwszy polski butik marki luksusowej Philipp Plein, o czym jako pierwsi pisaliśmy w „Rzeczpospolitej” rok temu. Choć to pierwszy salon, nie jest to debiut marki w naszym kraju. Obecna była, i to z sukcesami, w salonach multibrandowych. Sam handel internetowy przynosił blisko 2 mln euro przychodu, a dodatkowe siedmiocyfrowe przychody pochodzą ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych. – Konsolidacja obecności naszej marki w handlu detalicznym na rynku polskim jest naszym celem strategicznym – mówił „Rzeczpospolitej” Philipp Plein.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie