Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Brytyjska sieć handlowa postawiła na owoce i warzywa w walce o klienta na Wyspach.

Publikacja: 29.07.2016 14:55

Tesco walczy z konkurencją: darmowe owoce

Foto: 123rf.com

W walce o klienta siec Tesco postanowiło sięgnąć po nową broń: darmowe owoce dla dzieci.

Sieci handlowe na Wyspach Brytyjskich od kilku lat prowadzą tzw. wojnę cenową. Biorą w niej udział także niemieckie sieci dyskontowe takie jak Aldi i Lidl, co mocno bije w wyniki lokalnych sieci.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać