Lodówki na miarę. Samsung szuka sposobu na młodych

Indywidualizacja lodówek ma przyciągnąć do Samsunga młodych klientów. W Korei to działa.

Aktualizacja: 12.01.2021 13:18 Publikacja: 12.01.2021 13:09

Lodówki na miarę. Samsung szuka sposobu na młodych

Foto: Bloomberg

Południowokoreański gigant elektroniki i AGD może się cieszyć z dużego wzrostu sprzedaży AGD, w tym lodówek. W trzecim kwartale 2020 roku sprzedaż online produktów Samsunga takich jak lodówki wzrosła o 50 procent. Wśród szczególnie szybko rosnących rynków jest rodzimy, koreański rynek, na którym klienci mogą wybierać własny kolor, rozmiar czy materiał lodówki. Olbrzymim sukcesem okazały się specjalnie zaprojektowane lodówki dedykowane do przechowywania kimchi, popularnej w Korei kiszonki z kapusty, choć to określenie nie oddaje oczywiście bogactwa smaków tego specjału. Mówi się, że w Korei każda rodzina ma swój przepis na kimchi. W Korei takie lodówki stanowiły 67 procent rynku.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd