„Polski tydzień” w Lidlu z obcymi produktami

Według Klubu Jagiellońskiego Lidl pod przykrywką akcji "Tydzień Polskich Marek" promuje również globalne koncerny. Klub wystosował list do prezesa UOKiK, aby zainterweniował, bo klienci wprowadzani są w błąd.

Aktualizacja: 10.05.2017 18:41 Publikacja: 10.05.2017 18:34

„Polski tydzień” w Lidlu z obcymi produktami

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Na początku listu Klub Jagielloński przypomina o wcześniejszej, udanej interwencji UOKiK po której sieć supermarketów Kaufland przestała reklamować się jako polska marka.

Następnie przechodzi do kampanii medialnej promującej „polski tydzień” w Lidlu.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł