Europejski wyścig odzieżowych platform

Modivo, platforma z markami odzieżowymi z grupy CCC, zadebiutowała na Ukrainie. Działające tam już Answear.com przymierzy się do dwóch nowych rynków, ale w drugim półroczu.

Publikacja: 17.02.2021 21:00

Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel Answear.com

Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel Answear.com

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Niecałe 408 mln zł przychodu, o 31 proc. więcej niż w 2019 roku, zanotowała według wstępnych szacunków zarządu odzieżowa platforma e-commerce Answear.com, założona i kierowana przez Krzysztofa Bajołka. Jakie były inne pozycje jej rachunku wyników w minionym roku, Bajołek na razie nie zdradza. W rozmowie z „Rz" przyznaje natomiast, że mógł to być lepszy rok dla firmy. – Był to rok dobry, pewnie mógł być lepszy, gdybyśmy się do niego lepiej przygotowali, ale musieliśmy radzić sobie ze środkami, które mieliśmy do dyspozycji – mówi.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd