Aktualizacja: 17.02.2021 21:00 Publikacja: 17.02.2021 21:00
Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel Answear.com
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Niecałe 408 mln zł przychodu, o 31 proc. więcej niż w 2019 roku, zanotowała według wstępnych szacunków zarządu odzieżowa platforma e-commerce Answear.com, założona i kierowana przez Krzysztofa Bajołka. Jakie były inne pozycje jej rachunku wyników w minionym roku, Bajołek na razie nie zdradza. W rozmowie z „Rz" przyznaje natomiast, że mógł to być lepszy rok dla firmy. – Był to rok dobry, pewnie mógł być lepszy, gdybyśmy się do niego lepiej przygotowali, ale musieliśmy radzić sobie ze środkami, które mieliśmy do dyspozycji – mówi.
W pierwszym kwartale ruch w większości typów sklepów spożywczych spadł w ujęciu rocznym. Może to być efekt przes...
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny to święta ruchome, które w tym roku wypadają 20 i 21 kwietnia. W tych dniac...
Według ostatniego sondażu Agencji Badawczej Difference 75 proc. Polaków ma przynajmniej jeden rower, a prawie 25...
Wskutek konfliktu handlowego z USA Niemcy mogą zostać zalane tanim importem z Chin – ostrzega Friedrich Merz.
W Wielką Sobotę, 19 kwietnia większość supermarketów, hipermarketów i dyskontów będzie pracować do godz. 13:00....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas