Skok inwestycji w kosmetykach

Polskie firmy kosmetyczne na wyścigi stawiają nowe fabryki i linie produkcyjne. Powód: rosnąca sprzedaż krajowa i jeszcze szybszy wzrost eksportu.

Aktualizacja: 29.05.2017 08:58 Publikacja: 28.05.2017 19:33

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

W miniony poniedziałek Irena Eris wmurowała kamień węgielny w fundamenty nowej hali fabrycznej, która pod koniec roku stanie przy siedzibie spółki w Piasecznie. Ta największa inwestycja w dotychczasowej historii rodzinnej spółki (budowa hali to dopiero początek) pochłonie do 2019 r. 45 mln zł i umożliwi podwojenie mocy produkcyjnych Laboratorium Kosmetycznego (LK) Dr Irena Eris. – Będziemy mogli produkować co najmniej 60 mln sztuk kosmetyków rocznie – podkreśla prezes firmy Henryk Orfinger.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
BSH przenosi dawną fabrykę Zelmera. Projekt za 600 mln zł
Handel
Meblarski potentat zamyka fabrykę. Kilkaset osób straci pracę
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity