Sklepy tracą miliony ignorując smartfony klientów

Niedostosowanie stron do urządzeń mobilnych i związane z tym złe doświadczenia klientów mogą dla sklepów oznaczać 231 mln euro utraconych przychodów .

Publikacja: 04.01.2022 12:55

Sklepy tracą miliony ignorując smartfony klientów

Foto: Adobe Stock

Przeprowadzony przez Google i e-point audyt potwierdza, że nieprawidłowe zaprojektowanie serwisu oraz jego powolne działanie może mieć poważny wpływ na wyniki finansowe. 222 mln euro z utraconych przychodów to kwota, którą potencjalnie konsumenci wydaliby na zakup elektroniki.

Bariery te wynikają z niedostosowania witryn e-commerce do kanału mobile: problemów z właściwą prezentacją produktu oraz porównywaniem różnych ofert, jak również męczącym dla użytkowników przewijaniem stron na smartfonach.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach