Aktualizacja: 16.02.2025 15:36 Publikacja: 09.09.2021 14:35
Amazon
Foto: Bloomberg
Od 2020 r. Amazon stworzył w Polsce 5 tys. miejsc pracy, zwiększając łączną liczbę stałych pracowników do 23 tys. To stanowiska od pracowników poziomu początkowego po specjalistów – zatrudnionych w centrach logistyki na terenie całego kraju, biurach, działach obsługi klienta, a także w Centrum Rozwoju Technologii i Amazon Web Services.
Według raportu firmy Keystone przedsiębiorstwa należące do łańcucha dostaw Amazon (oferujące m.in. usługi budowlane, transportowe, usługi w zakresie nieruchomości oraz różnego rodzaju usługi profesjonalne) w zeszłym roku przyczyniły się do stworzenia 18 tys. miejsc pracy, a współpracujący sprzedawcy – kolejnych 10 tys. Oznacza to, że Amazon zapewnia pośrednio i bezpośrednio miejsca pracy dla ponad 51 tys. osób na terenie całego kraju. Oznacza to także wysokie inwestycje, tych od 2012 r. Amazon wygenerował w Polsce ponad 12 mld zł.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Marki luksusowe mają coraz bardziej znaczącą pozycję na rynku towarów używanych. Polacy w ten sposób najchętniej kupują produkty z logo Gucci, Louis Vuitton oraz Max Mara.
Kurs akcji CCC rośnie we wtorek nawet o prawie 14 proc. To reakcja inwestorów na najnowsze informacje z obuwniczo-odzieżowej grupy.
Zdaniem ekspertów miłośnicy perfum szukają w zapachach strefy komfortu. „Zapachy skóry” to nowa – i coraz modniejsza – kategoria. Czym się wyróżniają?
Henry Cavill, gwiazdor kina, rozpoczyna współpracę ze szwajcarską marką zegarkową Longines. „Dostrzegamy w Henrym autentyczną spójność z wartościami naszej marki” – mówi Matthias Breschan, dyrektor generalny Longines.
Brunello Cuccinelli, włoski przedsiębiorca nazywany „królem mody dla milionerów”, rusza z nowym biznesem. Tym razem chodzi jednak o pomysł spoza branży modowej.
Adidas ogłosił stworzenie nowej luksusowej linii o nazwie A-Type. To ma być całkowita nowość w ofercie niemieckiego giganta. Produkty tworzące premierową kolekcję A-Type powstały w warsztatach włoskich rzemieślników i wykonane zostały, jak zapewnia producent, z najlepszych materiałów.
Jackson Pollock był jednym z najsłynniejszych malarzy abstrakcyjnych XX wieku. Sam wielokrotnie podkreślał, że stara się unikać malowania konkretnych postaci, przedmiotów czy miejsc. Jednak zdaniem ekspertów – w rzeczywistości było inaczej, choć artysta mógł nie zdawać sobie z tego sprawy. Jak to możliwe?
Marki luksusowe mają coraz bardziej znaczącą pozycję na rynku towarów używanych. Polacy w ten sposób najchętniej kupują produkty z logo Gucci, Louis Vuitton oraz Max Mara.
Słynna marka Rolex w 2023 roku przejęła jedną ze znanych szwajcarskich marek zegarkowych. Teraz zapadła decyzja o jej zamknięciu – twierdzą szwajcarskie media. Chodzi o firmę liczącą 137 lat.
Capri Holdings, właściciel czołowych marek świata mody, zanotował duże straty w trzecim kwartale roku podatkowego 2024/2025. Prezes firmy przyznaje, że podjęto błędne decyzje, ale zapowiada odbudowę słynnych marek, które znalazły się w trudnym położeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas