Gigant odzieżowy idzie po szybko rosnący rynek mody plus size

Old Navy, należąca do Gap marka, zamierza oferować więcej odzieży damskiej w większych rozmiarach. Jest o co walczyć, bo to szybko rosnący rynek.

Aktualizacja: 19.08.2021 11:41 Publikacja: 18.08.2021 15:38

Gigant odzieżowy idzie po szybko rosnący rynek mody plus size

Foto: Bloomberg

Szukające dla siebie ubrań kobiety o ponadstandardowych rozmiarach mają obecnie w USA spore problemy. Pierwszym jest ograniczona oferta, a drugim konieczność szukania ich w schowanych z tyłu sklepach kącikach. Oczywiście można też szukać ubrań przez internet, ale tu wciąż jest problem z ograniczonym wyborem. Tymczasem rynek odzieży plus size jest osiągnie w tym roku, zgodnie z szacunkami Coresight Research, wartość 32,3 mld dolarów, czyli prawie 21 procent całego rynku damskiej odzieży. Old Navy, marka będąca częścią koncernu Gap, widzi w tym dla siebie okazję.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd