Skarga na Lidla: „Reklama namawia do kupowania”

Komisja Etyki Reklamy zupełnie poważnie musiała się zmierzyć ze skargą, że firma w swojej reklamie namawia do robienia zakupów w jej sklepach.

Aktualizacja: 24.07.2018 14:37 Publikacja: 24.07.2018 14:29

Skarga na Lidla: „Reklama namawia do kupowania”

Foto: Bloomberg

Reklama, jak wiadomo, jest dźwignią handlu. Każda firma, która może sobie na to pozwolić, reklamuje się więc gdzie tylko może i jak tylko może. Wśród najpoważniejszych reklamodawców są, oczywiście, wielkie sieci detaliczne, którym zależy na tym, by konsumenci robili zakupy właśnie u nich. I właśnie to stało się powodem skarg na Lidla skierowanych do Komisji Etyki Reklamy.

Pozostało 85% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie
Handel
Dzięki tej umowie UE odbije ważny rynek zbytu Chinom. Mercosur coraz bliżej
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”
Materiał Promocyjny
Ładowanie samochodów w domu pod każdym względem jest korzystne
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują