Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

12 mln zł, jak w skorygowanej ofercie, ma zapłacić Monnari za biznes odzieżowy Gino Rossi prowadzony pod marką Simple Creative Products. W projekcie wiążącej obie strony umowy pojawiły się zapisy, nakładające na sprzedającego dodatkowe obowiązki.

Publikacja: 05.10.2018 10:25

Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

Foto: materiały prasowe

Najpierw łódzkie Monnari, a dziś rano słupskie Gino Rossi poinformowały o kolejnym etapie rozmów na temat sprzedaży (przez Gino) marki i sieci sklepów Simple.

Jak podały giełdowe firmy, Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple za 12 mln zł. Komunikat Monnari informuje przy tym o dodatkowych warunkach, które muszą zostać spełnione, aby umowa doszła do skutku i są one podobne do oczekiwań wcześniej zgłaszanych przez firmę kierowaną przez Mirosława Misztala. Z kolei zarząd Gino Rossi poinformował o szczegółach projektu umowy, którą otrzymał. Przewiduje ona, że bazowa wycena 12 mln zł mogłaby się zmienić w zależności od poziomu długu netto i kapitału obrotowego netto oraz tego, jak zachowa się biznes Simple po realizacji transakcji. Jak podano, jeśli w ciągu 5 miesięcy po dniu zamknięcia transakcji Simple utraci lokalizacje sprzedażowe, cena ta może spaść o maksymalnie 5 mln zł.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką