Blik hitem w Biedronce. Mnóstwo klientów z niego korzysta

Średnio dziennie tę metodę płatności wybierano przy niemal 4,5 tys. transakcji, czyli ponad czterokrotnie więcej niż we wrześniu ubiegłego roku, gdy Biedronka wprowadziła tę metodę płatności.

Aktualizacja: 25.02.2019 11:16 Publikacja: 25.02.2019 11:12

Blik hitem w Biedronce. Mnóstwo klientów z niego korzysta

Foto: Adobe Stock

Od czasu wprowadzenia tej metody we wrześniu 2018 r. najczęściej BLIKIEM płacono w warszawskiej Biedronce przy ul. Dolnej, a najwyższej transakcji dokonano w Poznaniu. 

BLIK to polska technologia, która za pomocą aplikacji mobilnej jednego z 13 banków umożliwia płatność przy kasach sklepowych i w sklepach internetowych, wypłatę gotówki z bankomatów, a także przelewanie pieniędzy innym użytkownikom aplikacji bankowej. Tylko w styczniu tego roku klienci Biedronki wybrali taką płatność ponad 100 tys. razy. Średnio dziennie dało to blisko 4,5 tys. transakcji, czyli ponad czterokrotnie więcej niż we wrześniu ubiegłego roku, gdy Biedronka wprowadziła tę metodę płatności.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie