Kosmetyki królują w sprzedaży bezpośredniej

Avon, Oriflame i Amway - to trzy najbardziej rozpoznawalne marki sektora sprzedaży bezpośredniej w Polsce, który systematycznie zwiększa przychody.

Publikacja: 08.04.2015 16:25

Kosmetyki królują w sprzedaży bezpośredniej

Foto: Bloomberg

Prawie jednej piątej Polaków sprzedaż bezpośrednia kojarzy się z firmą Avon, globalnym potentatem kosmetycznym z USA. Na drugiej pozycji znalazł się jej główny rywal, szwedzki Oriflame, rozpoznawany teraz spontanicznie przez co dziesiątego Polaka - wynika z najnowszych badań, które na przełomie lutego i marka br przeprowadził Instytut Homo Homini, na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Według jego danych, do których dotarła „Rz" na te dobre wyniki badania ma wpływ rozwój rynku- jego wartość wzrosła do niemal 2,9 mld zł w 2014 r. czyli o 4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Handel
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedzielę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”