Kosmetyki królują w sprzedaży bezpośredniej

Avon, Oriflame i Amway - to trzy najbardziej rozpoznawalne marki sektora sprzedaży bezpośredniej w Polsce, który systematycznie zwiększa przychody.

Publikacja: 08.04.2015 16:25

Kosmetyki królują w sprzedaży bezpośredniej

Foto: Bloomberg

Prawie jednej piątej Polaków sprzedaż bezpośrednia kojarzy się z firmą Avon, globalnym potentatem kosmetycznym z USA. Na drugiej pozycji znalazł się jej główny rywal, szwedzki Oriflame, rozpoznawany teraz spontanicznie przez co dziesiątego Polaka - wynika z najnowszych badań, które na przełomie lutego i marka br przeprowadził Instytut Homo Homini, na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Według jego danych, do których dotarła „Rz" na te dobre wyniki badania ma wpływ rozwój rynku- jego wartość wzrosła do niemal 2,9 mld zł w 2014 r. czyli o 4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Pozostało 83% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie
Handel
Dzięki tej umowie UE odbije ważny rynek zbytu Chinom. Mercosur coraz bliżej
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje