I w sklepie, i w sieci liczą się głównie obniżki

Zawrotną karierę robią serwisy z kuponami rabatowymi do e-sklepów. Już generują setki milionów złotych dodatkowej sprzedaży.

Aktualizacja: 16.10.2015 08:22 Publikacja: 15.10.2015 22:00

Konsumenci ostrożnie planują wydatki

Foto: Rzeczpospolita

Nie na darmo Polacy mają opinię jednych z największych w Europie miłośników promocji i polowania na okazje. Cena to wciąż główne kryterium wyboru w tradycyjnym sklepie, ale również w internecie, dlatego nie trzeba było długo czekać na efekty.

Błyskawicznie rośnie bowiem popularność specjalnych serwisów, na których można znaleźć kupony z rabatami na zakupy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Cła Trumpa weszły w życie. Aż 104-procentowe stawki uderzą w Chiny
Handel
W Polsce jajek nie zabraknie. Jesteśmy potęgą w ich produkcji i eksporcie
Handel
Biały Dom nakłada 104-procentowe cła na Chiny. Zaczynają obowiązywać od teraz
Handel
Kto, ile i na czym straci za sprawą amerykańskich ceł? Nowy raport
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Ursula von der Leyen wzywa Chiny do negocjacji z USA, „by uniknąć dalszej eskalacji”