#RZECZoBIZNESIE: Szymon Mordasiewicz: #my + #więcej + #teraz = milenialsi

Milenialsi rosną z technologią, która wyzwala i daje pewne możliwości – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen Polska, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 23.02.2017 13:54 Publikacja: 23.02.2017 11:55

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Mordasiewicz: #my + #więcej + #teraz = milenialsi

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że milenialsi to osoby urodzone pomiędzy 1980-2000 r. Globalnie jest ich 24 proc. W Polsce to ponad 9 mln, czyli jedna czwarta naszej populacji.

- W roku 2020 milenialsi będą stanowić 35 proc. populacji pracowników – mówił Mordasiewicz. - Teraz jest ostatni moment, żeby zastanowić się jak się nimi zająć. Czy pracodawcy i producenci mają właściwą strategię dla tego pokolenia. Oni za chwilę będą głosowali swoimi portfelami,co kupić, gdzie pracować – dodał.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać