Awaria w serwisie Tesco Ezakupy

Tysiące zamówień złożonych przez klientów w serwisie internetowym Tesco Ezakupy zostało anulowanych w związku z usterką systemu.

Aktualizacja: 20.06.2017 13:58 Publikacja: 20.06.2017 13:29

Awaria w serwisie Tesco Ezakupy

Foto: www.ezakupy.tesco.pl

Rozżaleni klienci zasypali dzisiaj media społecznościowe skargami na sieć Tesco o to, że zamówione przez nich produkty spożywcze nie zostały dostarczone na czas. Rzecznik Tesco potwierdził, że przyczyną jest usterka systemu, na którym opiera się sklep internetowy Tesco Ezakupy. Podał, że nie więcej niż 10 proc. klientów zostało dotkniętych nagłą awarią.

Rzecznik brytyjskiej sieci handlowej zapewnił, że Tesco pracuje już nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie osoby, które zostały poszkodowane przez awarię systemu, otrzymają kupon o wartości 10 funtów w ramach zadośćuczynienia.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
UE obniży import stali o 15 proc. w reakcji na cła Donalda Trumpa
Handel
Amerykanie wiedzą, kto przegra wojnę handlową między USA a UE
Handel
CCC: akcjonariusze zgodzili się na emisje nowych akcji. Nie byli jednomyślni
Handel
Cła Trumpa uderzą w polskich producentów alkoholi
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Węgierskie starcie z supermarketami. Bo rząd nie radzi sobie z inflacją
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń