Aktualizacja: 28.11.2019 15:08 Publikacja: 28.11.2019 13:17
Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman
Pierwszy rebrandingowi poddany został dawny sklep Piotr i Paweł w warszawskim centrum handlowym Blue City. Po gruntownej przebudowie sklep EUROSPAR o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. mkw. właśnie został otworzony.
Ogółem SPAR GROUP – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR. Sieć będzie także rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylk...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że dojdzie do złagodzenia wojny handlowej z Chinami. Cła na chińskie pr...
Niespełna połowa dużych firm przetwórstwa przemysłowego zastanawia się, czy zmienić kraje, z których otrzymuje p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas