Problem z nową kawą w Starbucks. Klienci pędzą po niej do łazienki

Starbucks promuje nową, wspaniałą kawę z oliwą z oliwek, ale wielu klientów po spróbowaniu szybko staje się sceptyczna. I nic dziwnego.

Publikacja: 11.04.2023 13:46

Starbucks w Mediolanie

Starbucks w Mediolanie

Foto: PAP/EPA

Wprowadzając nowy rodzaj kaw – Oleato – Starbucks zachwalał, że „zmieni branżę kawową”, a nowy rodzaj kaw będzie „dochodowym nowym dodatkiem”. Jednak wdrażając kawę z dodatkiem oliwy z oliwek (i to solidnym – na kubek kawy przypada mająca 120 kilokalorii porcja oliwy) Starbucks najwyraźniej nie przewidział, że połączenie kofeiny i tłuszczu będzie dla kawoszy mocno kłopotliwe.

- To oleato ze Starbucks sprawia, że mój brzuch przemówił – skarżyła się na Twitterze jedna z klientek.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gastronomia
Burger drwala wrócił do McDonald's. Cena na sezon 2024/2025
Gastronomia
Polaków stać na coraz mniej schabowych i pizzy. W Polsce drożej niż we Włoszech
Gastronomia
Popularna sieć restauracji amerykańskich na skraju bankructwa
Gastronomia
Nowy prezes Starbucks chce uprościć menu i przyciągnąć klientów
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Gastronomia
Zatrucie w McDonald’s: coraz więcej chorych. Lekarze ostrzegają przed „bardzo poważną chorobą”