Mamy nowy obraz klienta

Wiedza o zwyczajach zakupowych klientów sprzed pandemii jest nieaktualna. Firmy muszą uważnie podążać za zmianami nawyków konsumentów – uważa Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Publikacja: 23.09.2021 21:00

Partner rozmowy: LPP

Jak wygląda dziś sprzedaż odzieży – czy klienci wrócili do sklepów stacjonarnych i co zostało z dynamicznych skoków sprzedaży online notowanych podczas lockdownów?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Materiał partnera
Amerykanie budują kadry jądrowe w Polsce – to szansa dla naszej gospodarki
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Materiał partnera
Zdrowie to najlepsza inwestycja
Materiał partnera
Energetyka jądrowa w centrum uwagi
Europejski Kongres Gospodarczy
Wartości, które należy promować w biznesie
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Europejski Kongres Gospodarczy
Czy proste podatki są możliwe
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku