Biznes po arabsku. WhatsApp zastąpił maila

Jak polskie firmy mogą osiągnąć sukces biznesowy w państwach Zatoki Arabskiej (Perskiej)? – z Agnieszką Klimczak, trenerką różnic kulturowych oraz autorką książki „Biznes po arabsku”, rozmawia dr Krzysztof M. Zalewski z Instytutu Boyma.

Publikacja: 16.06.2024 15:25

Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.

Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.

Foto: Adobe Stock

Jak zaczęła się pani przygoda biznesowa z państwami arabskimi?

W 2007 r. wyprowadziłam się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA). Potem był Katar, Oman, a obecnie jestem aktywna głównie w Arabii Saudyjskiej, ale pracuję też dla klientów w Kuwejcie i Bahrajnie. Napisałam książkę „Biznes po arabsku”, by rozprawić się ze stereotypami przeszkadzającymi naszym przedsiębiorcom w ekspansji na te rynki.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Eksport
Wietnam jako kierunek eksportu? Oto bariery i perspektywy
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Eksport
Ożywienie w stosunkach polsko-islandzkich. Islandia dąży do UE
Eksport
Wyboista droga do wznowienia eksportu mięsa z Polski do Chin
Eksport
Czy Wielka Brytania ma szansę dołączyć do unii celnej UE?
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Eksport
Polityka rolna Kazachstanu. Szanse i zagrożenia dla polskich firm
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście