SGH wraz z Kulczyk Investments organizuje pierwsze w Polsce studia online MBA, stworzone specjalnie z myślą o młodych przedsiębiorcach i startupach. Skąd pomysł na taki kierunek?
Ekosystem startupowy w Polsce wciąż się rozwija. Daleko nam jednak do USA, Chin czy Izraela. Jako SGH mamy misję, aby wesprzeć wiedzą to środowisko, podzielić się doświadczeniami naszych wykładowców, często wybitnych praktyków, z wieloletnim doświadczeniem. Inspiracją tu były też doświadczenia naszego partnera, Kulczyk Investments, zbierane przez ostatnie lata realizacji programu InCredibles dla startupów. Wspólnie obserwujemy, że młodym przedsiębiorcom nie brakuje wprawdzie zapału, kreatywnych pomysłów, ale brakuje wiedzy, jak je zaimplementować, zamienić na skalowalne przedsięwzięcie biznesowe, jak rozmawiać z klientami, jak ich utrzymać, jak wejść na rynki międzynarodowe.
Forma online natomiast to z jednej strony wykorzystanie naszych doświadczeń w prowadzeniu zdalnie interaktywnych, angażujących zajęć, zdobytych w trakcie pandemii, a z drugiej chęć dotarcia do przedsiębiorców rozsianych po całej Polsce (a często także poza jej granicami), dla których częste podróże na zajęcia do Warszawy byłyby dodatkową barierą.
Dodatkowo, program ten zdecydowanie i formą, i grupą celową różni się od naszych pozostałych programów Executive MBA skierowanych do bardziej doświadczonych menedżerów pracujących w większych organizacjach.
Jakie są szczególne atuty kierunku online MBA for Startups?