Gdzie są mistrzowie sprzedaży

Kompetencje kandydatów na handlowców coraz rzadziej odpowiadają na oczekiwania firm. Łatwiej znaleźć inżyniera niż dobrego menadżera sprzedaży.

Publikacja: 01.11.2017 11:08

Klienci najbardziej cenią u handlowców dotrzymywanie obietnic, chęć utrzymywania relacji oraz świetn

Klienci najbardziej cenią u handlowców dotrzymywanie obietnic, chęć utrzymywania relacji oraz świetną znajomość branży

Foto: shutterstock

Pracodawcy kładą obecnie największy nacisk na zatrudnienie pracowników średniego szczebla. Braki wykwalifikowanych handlowców hamują rozwój sektora technicznego. Fachowa wiedza o produkcie to baza solidnego warsztatu sprzedażowego, ale kluczem do portfela klientów jest język korzyści, długofalowe relacje i umiejętności komunikacyjne.

Rzecznicy marki premium

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego