Konrad Koper
zastąpi
Ewę Wesoły
na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w U
PC Polska
Aktualizacja: 28.05.2013 17:36 Publikacja: 28.05.2013 17:36
Konrad Koper
zastąpi
Ewę Wesoły
na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w U
PC Polska
. Jego zdaniem będzie m.in. wprowadzenie nowych standardów w tym obszarze.
Konrad Koper ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie z branży telekomunikacyjnej. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii dla contact center oraz rozwój standardów obsługi klientów na wielu europejskich rynkach. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora pionu obsługi klientów w Rovese S.A., gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko dyrektora contact center, a wcześniej w PTC managera call center. Jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing" na University of Illinois.
Konrad Koper zacznie pracę w UPC od 3 czerwca 2013 r.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Konrad Koper
zastąpi
Tempo odchodzenia od węgla w energetyce jest uzależnione od możliwości zapewnienia podstawy systemu, która będzie stabilizować pogodozależne źródła odnawialne do czasu uruchomienia elektrowni jądrowej. Taką rolę może pełnić gaz.
Globalny rynek technologii medycznych, wspierany przez inwestycje i nowoczesne programy, dynamicznie rośnie. Jednym z takich działań jest nabór „Ścieżka SMART” finansowany z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki. Stworzyliśmy hydrożel do hodowli komórkowych. Jest to narzędzie przydatne w badaniach nad nowymi lekami – mówi Marcin Krzykawski, prezes Real Research.
Transformacja powinna być prowadzona według planu nakreślonego na wiele lat do przodu, a nie według harmonogramu wyborczego. Powinien się w nią w jak największym stopniu angażować kapitał prywatny, by pomoc publiczna trafiała do inwestycji o największych ryzykach.
Od technologii nie da się uciec. Zamiast jednak z nią walczyć, trzeba wykorzystać możliwości, jakie one daje – zarówno samym bankom, jak i osobom korzystającym z ich usług.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
W trakcie przewodnictwa w Unii polski rząd musi przekonać kraje „27”, że tylko integrując produkcję uzbrojenia, może wygrać wyścig zbrojeń z Rosją.
Zwolnienia grupowe dotknęły pracowników T-Mobile Polska – 340 osób i Netii – 350.
Już około dwudziestu tysięcy osób zatrudniają firmy świadczące usługi call center i telemarketingu zewnętrznym klientom. Większość rynku opanowało kilkanaście dużych spółek.
Od 1 czerwca obcokrajowcy przebywający w Polsce będą mogli uzyskać pomoc w nagłych i trudnych dla nich sytuacjach oraz specjalistyczne porady dzwoniąc pod specjalnie uruchomiony numer Telefonu Bezpieczeństwa
Praca w call center to częsty sposób na zdobycie pierwszych własnych pieniędzy i doświadczeń zawodowych
Rok ten przyniósł wyjątkową dynamikę wydarzeń w PreZero, a także w kluczowych obszarach dla branży gospodarki odpadami w Polsce.
Szybko reagujemy na potrzeby klienta. Potrafimy sprawnie dostosować do nich nasze rozwiązania. Dzięki temu jesteśmy rozpoznawalnym producentem na świecie i monopolistą w Polsce – mówi Rafał Worek, wiceprezes Ponaru Wadowice.
Planujesz sprzedać niepotrzebne rzeczy przez Internet? Robisz porządki w szafie? Znalazłeś nieużywane ubrania albo rzeczy, które tylko zbierają kurz? To świetnie się składa! Sprzedaż online to doskonały sposób na to, aby dać przedmiotom „drugie życie”, a do tego zasilić domowy budżet dodatkowym zarobkiem. Niestety, nie wszyscy kupujący mają uczciwe zamiary. Jak handlować w sieci bezpiecznie i bez stresu? Dzisiaj odpowiadamy na te pytania! Internet to świetne miejsce do sprzedaży. Tysiące ludzi codziennie szuka okazji i używanych rzeczy w dobrym stanie. Chętnie przygarną nieużywane przez Ciebie rzeczy, dając im nowe życie. Pomyśl tylko – te spodnie, które są już za małe, buty kupione w złym rozmiarze czy nieużywany tablet – wszystko to może znaleźć nowego właściciela i pomóc zasilić Twój domowy budżet! Na przykład, komplet ubrań z zeszłego sezonu może dać Ci nawet kilkaset złotych ekstra. Rower treningowy czy stary telefon komórkowy, który stoi i zbiera kurz może znaleźć nabywcę nawet w ciągu kilku dni i za naprawdę niezłą kwotę. Niekiedy jednak proces sprzedaży może być bardzo frustrujący. Jak uniknąć nieporozumień i przeprowadzić wszystko jak najsprawniej, a po drodze nie nadziać się na oszustów? Podpowiadamy!
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas