Czas pandemii – wyzwania dla branży e-commerce

Poszerzenie rynków zbytu i szybsze dostawy to jedne z kluczowych wyzwań internetowych sklepów.

Publikacja: 18.11.2021 02:00

Jak wynika z analiz PwC, do 2026 r. średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12 proc., a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. W 2020 r. transakcje w sieci osiągnęły 14 proc. udziału całego handlu detalicznego w kraju.

Eksperci Last Mile experts szacują, że w roku 2021 wzrost ilości transakcji w sektorze e-commerce może osiągnąć podobny poziom, jak w roku ubiegłym, z trendem rosnącym w kierunku nawet do 40 proc. r./r. Głównym powodem dalej będzie wpływ koronawirusa oraz dynamiczny rozwój sprzedaży wielokanałowej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Dodatki
W Nokii słuchamy głosu pracowników i doceniamy ich zaangażowanie
Dodatki
Kupujesz – pomagasz. Akcje charytatywne na Allegro
Dodatki
Żabka – razem możemy więcej
Dodatki
Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor skuteczny i prosty sposób na dłużników samorządowych
Dodatki
Xtreme Fitness Gyms – dynamiczny rozwój franczyzy w branży fitness
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku