Młodzi nie oglądają kablówki, ale telewizja wciąż trzyma się mocno

Część polskiego społeczeństwa nie pisze się już na klasycznie przygotowywaną ofertę telewizyjną, czyli nadawane w sposób ciągły, linearny, programy o konkretnych porach, przeplatane marketingowymi przekazami stacji oraz ich biznesowych klientów. Jednak tradycyjna telewizja wcale nie zamierza się poddać.

Publikacja: 06.10.2023 10:00

Młodzi nie oglądają kablówki, ale telewizja wciąż trzyma się mocno

Moje dzieci są w wieku szkolnym. Nie mamy w domu telewizji kablowej, bo komercyjnych kanałów nie da się oglądać, tyle tam reklam i, mówiąc oględnie, niewymagających intelektualnie treści. Korzystam z kanałów publicznych, które pokazują filmy przyrodnicze, dokumentalne i dobrej jakości publicystykę – mówi pani Ewa, na stałe mieszkająca za granicą wykładowczyni i naukowczyni. Przyznaje natomiast, że interesujące ją takie tematy, jak psychologia, życie społeczne w Polsce zgłębia za sprawą kanałów autorskich, dostępnych na YouTubie. Jest cord cutterką.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Cywilizacja
Krzysztof M. Maj: Kto się buntuje na Uniwersytecie
Cywilizacja
Viktor Orbán chce wrócić do czasów Miklósa Horthyego – Węgry śnią o potędze
Cywilizacja
UE rezygnuje z obostrzeń klimatycznych. Europa jest na nie za biedna
Cywilizacja
W kampanii wyborczej strach jest po obu stronach – zarówno w PiS, jak i w KO
Cywilizacja
Dlaczego obecna kampania wyborcza jest inna niż wszystkie poprzednie?