#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Ponad 50 procent klientów w naszych hotelach to Niemcy. Jednak większe przychody generują klienci z Polski – mówi Jan Wróblewski, członek zarządu i współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 30.01.2018 15:20 Publikacja: 30.01.2018 12:34

#RZECZoBIZNESIE: Jan Wróblewski: Sezonowość nad Bałtykiem to mit

Foto: tv.rp.pl

Zajmuje się pan condohotelami. To działalność hotelarska, deweloperska czy inwestycyjna?

Zasadniczo jesteśmy firmą hotelarską, ale mamy specyficzny sposób finansowania. Sprzedajemy poszczególne jednostki mieszkalne w hotelu pojedynczym inwestorom. Pracujemy też trochę na rynku finansowym, bo oferujemy inwestorom stopy zwrotu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
ESG podnosi konkurencyjność
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Materiał Promocyjny
Studia, które dają szanse
Biznes
Deepseek wstrząsa rynkami, PZU z nowym prezesem, eksperci podzieleni w sprawie stóp procentowych
Biznes
Współpraca wojskowo-przemysłowa Polski i Niemiec wciąż powierzchowna
Materiał Promocyjny
7 powodów, dla których warto przejść na Małą Księgowość
Biznes
Chiński rywal ChatGPT zaatakowany. Potężny cios hakerów w DeepSeek
Materiał Promocyjny
Wystartowały tegoroczne ferie zimowe