Znika kolejny klub zakupowy

Po boomie w tym segmencie rynku nie ma już śladu - znika FashionDays z grupy Allegro.

Publikacja: 30.07.2015 15:00

Znika kolejny klub zakupowy

Foto: Bloomberg

Internetowe kluby zakupowe bazowały na poczuciu elitarności. Nie można było nawet przejrzeć ich oferty bez zarejestrowania się w bazie, wiele stosowało tylko model polecenia – aby zostać klientem należało dostać zaproszenie od klienta firmy.

Magia niedostępności zadziałała – zakupy robiły w nich miliony klientów, szybko powstało nawet ponad 30 takich serwisów. Większość stawiała na ofertę marek z wyższej półki – głównie ubrań, ale także butów, akcesoriów domowych czy kosmetyków. Jednak model szybko się wyczerpał i zaczęły znikać – jako jeden z pierwszych Privore, a teraz o cichu zamykany jest FashionDays, należący do grupy Naspers czyli właściciela Allegro. Zakupów już nie można w nim robić, od soboty klienci w sprawie reklamacji czy zwrotów muszą sie już kontaktować z rumuńskim oddziałem.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Amerykanie bez TikToka. Apple i Google usuwają aplikację ze swoich sklepów
Biznes
Przenieśli produkcję z Polski do Niemiec i Rumunii. Grupowe zwolnienia na Pomorzu
Biznes
Państwowa agencja chce przejąć dawną spółkę Marka Falenty
Biznes
Totalizator Sportowy ma nowego prezesa. Została nim była podsekretarz stanu w MSZ
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes
Polski potentat meblarski rozważa przejęcia za granicą. Kto jest na celowniku?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego