Nie wystarczy zlecić badania opinii

Firmy są coraz bardziej świadome, iż oczekiwania ich klientów się zmieniają. Nie do końca wypracowały jeszcze mechanizmy, jak sobie z tym poradzić.

Aktualizacja: 06.10.2015 22:45 Publikacja: 06.10.2015 22:29

Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainte

Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci

Foto: Rzeczpospolita/Borys Skrzyński

Potrzeby i oczekiwania konsumentów zmieniają się dzisiaj w błyskawicznym tempie. Ma na to wpływ wiele nowych, cyfrowych kanałów komunikacji z nimi, ale zjawisko przebiega na znacznie szerszą skalę.

Równolegle zmieniają się bowiem oczekiwania firm, ale także wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć w bieżącej działalności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Majówka i Wielkanoc tańsze, niż rok temu. Najtaniej polecimy z Czech i z Niemiec
Biznes
Cały świat finansuje chińskie okręty wojenne?
Biznes
Rosjanie chcą się zabrać z Muskiem na Marsa. Sami nie dadzą rady
Biznes
Portugalia rezygnuje z amerykańskich F35. Stawia na europejskie myśliwce
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Huawei o aferze w Parlamencie Europejskim. Jest pierwsze nazwisko
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń