W „Rzeczpospolitej” kompendium wiedzy o przetargach publicznych

Wszystko, co przedsiębiorcy powinni wiedzieć o przetargach, znajdą w serii specjalistycznych dodatków, które wyda „Rzeczpospolita”. Tak wyczerpującego kompendium wiedzy na ten temat nie było dotąd na rynku.

Publikacja: 13.03.2025 16:51

W „Rzeczpospolitej” kompendium wiedzy o przetargach publicznych

Foto: shutterstock

Realizowany we współpracy z Urzędem Zamówień Publicznych i Federacją Przedsiębiorców Polskich cykl specjalistycznych dodatków „Rzeczpospolitej” ma być praktycznym narzędziem dla przedsiębiorców startujących w przetargach, pokazującym jak efektywnie przejść nawet najbardziej skomplikowany proces zamówień publicznych.

W wydawanych raz w miesiącu publikacjach najlepsi dziennikarze i eksperci „Rzeczpospolitej” będą rozwiązywać również problemy interpretacyjne dotyczące obowiązujących przepisów i omawiać zapadłe orzeczenia. Pokażą też perspektywę administracji rządowej i samorządów. W ramach projektu przewidziany jest też cykl specjalistycznych debat.

- Projekt ten jest kolejnym krokiem w kierunku realizacji strategii wydawniczej wzmacniania wysokospecjalistycznych treści adresowanych do biznesu, samorządów i administracji publicznej - mówi Tomasz Pietryga, odpowiedzialny za projekty specjalne „Rzeczpospolitej”.

Wszystkie publikacje będą dostępne również na stronach internetowych „Rzeczpospolitej”.

Od lat „Rzeczpospolita” jest jednym z czołowych i najbardziej szanowanych tytułów w Polsce, utrzymując dominującą pozycję pod względem liczby cytowań w mediach. W 2024 r. „Rzeczpospolita” została uhonorowana tytułem najbardziej opiniotwórczego medium dekady. W latach 2014-2023 była cytowana łącznie blisko 200 tys. razy. W 2024 r. „Rzeczpospolita” była najczęściej cytowanym tytułem prasowym w kraju.

Wydawcą „Rzeczpospolitej” jest Gremi Media SA, które wydaje również dziennik „Parkiet”, miesięcznik „Wieści Rolnicze”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 5,6 mln realnych użytkowników (średnia miesięczna za 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, wiescirolnicze.pl, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Realizowany we współpracy z Urzędem Zamówień Publicznych i Federacją Przedsiębiorców Polskich cykl specjalistycznych dodatków „Rzeczpospolitej” ma być praktycznym narzędziem dla przedsiębiorców startujących w przetargach, pokazującym jak efektywnie przejść nawet najbardziej skomplikowany proces zamówień publicznych.

W wydawanych raz w miesiącu publikacjach najlepsi dziennikarze i eksperci „Rzeczpospolitej” będą rozwiązywać również problemy interpretacyjne dotyczące obowiązujących przepisów i omawiać zapadłe orzeczenia. Pokażą też perspektywę administracji rządowej i samorządów. W ramach projektu przewidziany jest też cykl specjalistycznych debat.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Nowy skandal w Brukseli. Posłowie mieli brać łapówki od lobbystów chińskiej firmy
Biznes
Niemal miliard złotych z budżetu trafiło na konto Poczty Polskiej
Biznes
UE uderza cłami odwetowymi w USA. Tusk spotyka się w Turcji z Erdoganem
Biznes
Przez brak cyfrowego koordynatora Polska traci wpływ na unijne decyzje
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Biznes
Sieci kin poszły za ciosem. Przestają płacić tantiemy od zagranicznych filmów
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń