Realizowany we współpracy z Urzędem Zamówień Publicznych i Federacją Przedsiębiorców Polskich cykl specjalistycznych dodatków „Rzeczpospolitej” ma być praktycznym narzędziem dla przedsiębiorców startujących w przetargach, pokazującym jak efektywnie przejść nawet najbardziej skomplikowany proces zamówień publicznych.
W wydawanych raz w miesiącu publikacjach najlepsi dziennikarze i eksperci „Rzeczpospolitej” będą rozwiązywać również problemy interpretacyjne dotyczące obowiązujących przepisów i omawiać zapadłe orzeczenia. Pokażą też perspektywę administracji rządowej i samorządów. W ramach projektu przewidziany jest też cykl specjalistycznych debat.
- Projekt ten jest kolejnym krokiem w kierunku realizacji strategii wydawniczej wzmacniania wysokospecjalistycznych treści adresowanych do biznesu, samorządów i administracji publicznej - mówi Tomasz Pietryga, odpowiedzialny za projekty specjalne „Rzeczpospolitej”.
Wszystkie publikacje będą dostępne również na stronach internetowych „Rzeczpospolitej”.
Od lat „Rzeczpospolita” jest jednym z czołowych i najbardziej szanowanych tytułów w Polsce, utrzymując dominującą pozycję pod względem liczby cytowań w mediach. W 2024 r. „Rzeczpospolita” została uhonorowana tytułem najbardziej opiniotwórczego medium dekady. W latach 2014-2023 była cytowana łącznie blisko 200 tys. razy. W 2024 r. „Rzeczpospolita” była najczęściej cytowanym tytułem prasowym w kraju.