Producenci gier szykują się na gorącą jesień

Branża wkracza w najciekawszy okres. Premiery zapowiadają mniejsze i większe podmioty, jak 11 bit studios, które finiszuje z drugą częścią „Frostpunka”.

Publikacja: 05.09.2024 04:30

Producenci gier szykują się na gorącą jesień

Foto: materiały prasowe

Za nami już targi branżowe Gamescom, na które wybrała się liczna grupa firm z Polski, w tym ponad 60 w ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez PARP.

– Wiele firm opowiadało o optymalizacjach kosztów i procesów, których dokonywały w 2023 r. i których owoce powoli zbierają – komentuje Mariusz Gąsiewski, ekspert z Google’a zajmujący się grami i aplikacjami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Targi pokazują też, jak olbrzymim biznesem stał się rynek usług wokół gamingu: firmy oferujące usługi chmurowe, płatności, testowanie i inne – wymienia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
UE rozważa gigantyczny pakiet pomocowy dla Ukrainy
Biznes
Polsko-amerykańska fabryka amunicji do himarsów najwcześniej w 2028 roku
Biznes
Producenci broni dają zarobić
Materiał Partnera
Potrzeba dialogu jest dziś ogromna
Materiał Partnera
Główne cele to nowe rynki i zielona transformacja
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce