Producenci gier szykują się na gorącą jesień

Branża wkracza w najciekawszy okres. Premiery zapowiadają mniejsze i większe podmioty, jak 11 bit studios, które finiszuje z drugą częścią „Frostpunka”.

Publikacja: 05.09.2024 04:30

Producenci gier szykują się na gorącą jesień

Foto: materiały prasowe

Za nami już targi branżowe Gamescom, na które wybrała się liczna grupa firm z Polski, w tym ponad 60 w ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez PARP.

– Wiele firm opowiadało o optymalizacjach kosztów i procesów, których dokonywały w 2023 r. i których owoce powoli zbierają – komentuje Mariusz Gąsiewski, ekspert z Google’a zajmujący się grami i aplikacjami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Targi pokazują też, jak olbrzymim biznesem stał się rynek usług wokół gamingu: firmy oferujące usługi chmurowe, płatności, testowanie i inne – wymienia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
PGZ: zwiększenie produkcji amunicji 155 mm za „kilkadziesiąt miesięcy”
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Biznes
Trump grozi Rosji, boom na elektryki w UE, spór o podatki w Niemczech
Biznes
PGZ wreszcie gotowa na amunicję 155 mm
Biznes
Ponuro nad Sekwaną. Przyczyny: Trump, finanse kraju, cło na koniak i armaniak
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes
Amerykańskie sankcje na Wenezuelę. Biały Dom ostrzega koncerny paliwowe
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście