Nowe konkurencje olimpijskie szansą dla Adidasa

Sportowcy na świecie przygotowują formę w nowych dyscyplinach olimpijskich, w tańcu breaking, we wspinaczce, jeździe na deskorolce czy w rowerowym wyścigu przełajowym BMX-ów. To samo można powiedzieć o największych producentach sprzętu i strojów sportowych.

Publikacja: 10.12.2023 16:06

Nowe konkurencje olimpijskie szansą dla Adidasa

Foto: Bloomberg

Każda olimpiada jest ważnym terenem pokazania się gigantów wydających miliony na sponsorowanie sportowców, federacji i drużyn narodowych, także zaprezentowania się marketingowo. Świadom tego jest prezes Adidasa, Björn Gulden po głośnym konflikcie z artystą Ye, znanym wcześniej jako Kanye West, który zakończył produkcję bardzo dochodowej linii butów Yeezy.

Postawienie raczej na dyscypliny sportowe a nie na celebrytów jest istotą nowego planu Guldena, który przejął stery w Adidasie na początku roku i chce zmienić losy firmy. Największym sprawdzianem nowej polityki będzie olimpiada we Francji latem 2024.

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet? Branża alarmuje
Materiał Promocyjny
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: kreowanie przyszłości społeczno-gospodarczej
Biznes
Domy po 1 euro na Sardynii. Wioska celuje w zawiedzionych wynikami wyborów w USA
Biznes
Litwa inwestuje w zbrojeniówkę. Będzie więcej pocisków dla artylerii
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu