Miliardowa inwestycja koncernu tytoniowego PMI w Polsce

Philip Morris International ogłasza nową inwestycję w Polsce wartą ponad miliard złotych i wprowadza najnowszy system podgrzewania tytoniu IQOS ILUMA.

Publikacja: 12.09.2023 17:16

Philip Morris International ogłasza nową inwestycję w Polsce wartą ponad miliard złotych

Philip Morris International ogłasza nową inwestycję w Polsce wartą ponad miliard złotych

Foto: PAP/EPA

- Polska zawsze odgrywała dla nas strategiczną rolę. Od 1996 r. zainwestowaliśmy nad Wisłą już blisko 25,5 mld zł. Te inwestycje uwzględniają m.in. naszą fabrykę w Krakowie oraz jej stałą modernizację, a także rozwój naszego krakowskiego centrum, świadczącego usługi biznesowe dla wielu rynków – mówił we wtorek w czasie konferencji w Zamku Ujazdowskim w Warszawie Michał Mierzejewski, prezes Philip Morris International na obszar Europy Północno-Wschodniej.

I ogłosił, że Philip Morris International podjął decyzję o nowej inwestycji w naszym kraju. - Chcemy, żeby produkcja nowej generacji wkładów tytoniowych do podgrzewania, w tym wkładów do IQOS ILUMA, odbywała się w naszej fabryce w Krakowie, która już dzisiaj należy do największych na świecie. Szacujemy, że ta inwestycja na ponad miliard złotych pozwoli stworzyć wiele nowych, wysoce wyspecjalizowanych miejsc pracy. O szczegółach nowej inwestycji poinformujemy w nadchodzących miesiącach – zapowiedział prezes Mierzejeiwski.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Dobrze kombinujecie!” Jak Rafał Brzoska ograł Ryanaira i Wizzaira
Biznes
Niemieckie firmy domagają się moratorium dla biurokracji
Biznes
Najbogatszy kawaler Rosji wyprzedaje ostatnie aktywa
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polskie wyrzutnie Piorun podbijają Europę
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Biznes
Polskie pioruny ruszają na podbój Europy
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje