Koniec z promowaniem medycyny estetycznej przez influencerów

Zmieniają się zasady reklamowania wyrobów i usług medycznych oraz leków. Koniec z promowaniem przez influencerów i koniec z lekarzami w reklamach.

Publikacja: 24.10.2022 18:55

Koniec z promowaniem medycyny estetycznej przez influencerów

Foto: Adobe Stock

Od 1 stycznia 2023 roku wchodzi w życie nowelizacja ustawy o wyrobach medycznych w zakresie ich reklamowania. Przepisy zmieniają się także w zakresie, który mocno dotyczy medycyny estetycznej, którą chętnie reklamowano przy pomocy influencerek w mediach społecznościowych. Zakazane będzie choćby reklamowanie w mediach społecznościowych i tradycyjnych wyrobów opartych na kwasie hialuronowym czy implantów. I to pod groźbą kary w wysokości do 2 mln złotych.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska Moc Biznesu: w centrum uwagi tematy społeczne i bezpieczeństwo
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet? Branża alarmuje
Materiał Promocyjny
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: kreowanie przyszłości społeczno-gospodarczej
Biznes
Domy po 1 euro na Sardynii. Wioska celuje w zawiedzionych wynikami wyborów w USA
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Litwa inwestuje w zbrojeniówkę. Będzie więcej pocisków dla artylerii