Prezes Enel-Medu: Czas na przejęcia w dużych miastach

Obecnie e-wizyty stanowią około 40 proc. wszystkich wizyt – mówi Jacek Rozwadowski, prezes Enel-Medu.

Publikacja: 06.02.2022 21:00

Prezes Enel-Medu: Czas na przejęcia w dużych miastach

Foto: Adam Tuchliński

Minęło ponad pół roku od emisji akcji, z której Enel-Med pozyskał 80,6 mln zł. Na jakim etapie jest realizacja celów, na które firma zdobyła finansowanie?

Nasza spółka dotychczas rozwijała się organicznie, ale silne trendy konsolidacyjne występujące na rynku prywatnych usług medycznych coraz śmielej każą patrzeć w kierunku akwizycji. Istotną cześć pieniędzy z emisji akcji przeznaczymy na przejęcia, głównie w obszarze stomatologii. Łącząc akwizycję z projektami typu green field planujemy w ciągu dwóch lat podwoić liczbę naszych gabinetów stomatologicznych w całym kraju. Stomatologia zawsze zajmowała szczególne miejsce w naszej spółce, to od niej 30 lat temu wszystko się zaczęło. Muszę przyznać, że bardzo pewnie czujemy się w usługach FFS (fee for service, opłata za usługę – red.) i nie dotyczy to tylko stomatologii. Marka Enel-Sport, wspierana naszym szpitalem ortopedycznym, odniosła sukces – wielu znanych sportowców zawdzięcza nam możliwość kontynuacji kariery. Bardzo dobrze radzimy sobie również na rynku medycyny estetycznej – marka ESTELL ma już mocną pozycję w branży. W planach mamy też rozwój sieci placówek abonamentowych. Bacznie przyglądamy się obecnej sytuacji na rynku B2B, bo firmy są pod coraz większą presją kosztową, a koszty leczenia z roku na rok rosną. Oczekiwania pacjentów są coraz wyższe, my wiemy, jak je zaspokajać, ale musimy mieć na to odpowiednie środki.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska Moc Biznesu: w centrum uwagi tematy społeczne i bezpieczeństwo
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet? Branża alarmuje
Materiał Promocyjny
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: kreowanie przyszłości społeczno-gospodarczej
Biznes
Domy po 1 euro na Sardynii. Wioska celuje w zawiedzionych wynikami wyborów w USA
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Litwa inwestuje w zbrojeniówkę. Będzie więcej pocisków dla artylerii